Известие

Collapse
No announcement yet.

Сега пък не гасне...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сега пък не гасне...

    Здравейте колеги ! Е*аси колата, първо гаснеше , после не палеше и сега накрая не иска да гасне
    Проблема е, че след като върна ключа колата работи още 3-4 секунди. Понякога след тези секунди гасне нормално, а друг път започва да притриса и чак тогава гасне. Записва грешка P1617 - нещо от сорта fuel pressure regulator. Чистя грешката, паля колата няма проблеми, налягането е в норма, нищо подозрително няма. Загася ли колата при следващия чек пак записва тази грешка. Не я бях карал доста време, но за последно като я карах, нямаше този проблем. Бях чувал, че имало някакъв вакум за гасене, възможно ли е от него или нещо друго. За първо време ще пробвам с друг регулатор, ама ме съмнява да е от него. Някакви идеи ?

    ЕДИТ: Гасненето и проблемното палене съм ги оправил отдавна. Да не си помисли някой, че сега проблема е и 3-те. Колата само не гасне...
    Last edited by Dob4i; d.m.y г., 19:48.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

  • #2
    Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
    Здравейте колеги ! Е*аси колата, първо гаснеше , после не палеше и сега накрая не иска да гасне
    Проблема е, че след като върна ключа колата работи още 3-4 секунди. Понякога след тези секунди гасне нормално, а друг път започва да притриса и чак тогава гасне. Записва грешка P1617 - нещо от сорта fuel pressure regulator. Чистя грешката, паля колата няма проблеми, налягането е в норма, нищо подозрително няма. Загася ли колата при следващия чек пак записва тази грешка. Не я бях карал доста време, но за последно като я карах, нямаше този проблем. Бях чувал, че имало някакъв вакум за гасене, възможно ли е от него или нещо друго. За първо време ще пробвам с друг регулатор, ама ме съмнява да е от него. Някакви идеи ?
    Аз имах същия проблем не можех да я изгася... Само, че моя проблем идваше от акумулатора който беше слаб... и бъгваше стартера. Както сам каза не си я карал от много време, защо не пробваш с друг акумулатор?

    Comment


    • #3
      Колега от регулатора на налягането е-има стружки и заяжда!Приготви се за сериозен ремонт по горивната система!Получава се от кофти нафта!Дано не си наливал от туби!

      Comment


      • #4
        Не съм наливал неизвестна нафта. Какво ще рече сериозен ремонт и как така ще има стружки ?
        Alfa Romeo 166 2.4jtd

        Comment


        • #5
          Получава се и от износен и/или менте регулатор често без да има никви стружки Също се получава и от специфична отечка към еку-то и от прецакан "таралеж" на контактния ключ
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Утре ще сменя регулатора, но до последно си работеше добре. Колата в движение няма никакви проблеми, равномерни обороти, върви нормално. Грешката я записва само при изгасяне на мотора. Регулатора е бош с филтърче... Когато я палих последния път, зор запали, ама заради слаб акумулатор. Утре и него ще заредя да не би той да е виновника, както е споменал колегата. Бобо едно въпросче: на празен ход на колко % трябва да работи регулатора, доста рових но не намерих отговор ?
            Alfa Romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #7
              До колкото си спомям на моята 156-ца работи на 302 бара някъде... нз дали са сходни нещата, но предполагам. Над 300 си е густо!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Благодаря на всички за вниманието и съветите. Смених регулатора и колата почна да изгасва както трябва. Стария регулатор нямаше никакви мръсотии, нито стружки. Предполагам, че сигурно вътре се е позацапал и е задържал клапана. Мога ли по някакъв начин да го почистя, че с него колата студена работеше по-добре ?
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • #9
                  Ако има цедка, май я махаха или отрязваха...някой, който го е правил да сподели. И виж гумичките как са. Ако трябва ги смени 10 лв са мисля в Бош магазини ги има ремонтни комплекти!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Сложих гумичките от този дето махнах - на него ги сменях преди няколко месеца и са в добро състояние. Мислех си да го потопя примерно в спирт или ВД(само металната част) и после на компресора да издухам всичко. Ем в краен случей ще махна и цедката, то така или иначе ако не се оправи след почистването ще се хвърля...
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • #11
                      Ако го топиш, нека бъде коресилин. И не махай цедката.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        От като писах, че съм сменил регулатора до днес имах 20-30км градско и нямах проблеми. Днес покарах повечко около извънградско и преди малко с другия регулатор колата пак трудно изгасна, и записа същата грешка. След това няколко пъти палих гасих и всичко беше нормално. Някакви идеи, тази кола неспира със странните си проблеми.
                        Alfa Romeo 166 2.4jtd

                        Comment


                        • #13
                          Аз съм за версията с некачественото гориво.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Днес я напълних до горе преди да тръгна. Като свърши ще сменя нафтата, да пробвам, дано от нея да прави така. Смятам да сменя горивния филтър нищо, че е на 7000км,
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                              Днес я напълних до горе преди да тръгна. Като свърши ще сменя нафтата, да пробвам, дано от нея да прави така. Смятам да сменя горивния филтър нищо, че е на 7000км,
                              А ти с какъв смени регулатора?
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X